Alle Dør til Dør bestillinger som mottas innen klokken 21.00, vil bli sendt samme natt. Vi sender hele uken, bortsett fra lørdag. Levering tar 2-5 dager.

Hvis du legger inn bestillingen til nærmeste postkontor før klokka 14 (mandager-fredager) – sender vi forsendelsen din samme dag. Bestillinger foretatt etter kl. 14.00 sendes neste virkedag. Levering tar 2-5 virkedager.

Hvis du bestiller varene på en helg eller en ikke-arbeidsdag, øker leveringstiden. Varene blir sendt neste arbeidsdag.

Hvis vi ikke har dine bestilte varer på lager, utvides leveringstiden til: 7 til 14 dager. Vi vil informere deg om det via e-post eller SMS.

Du har rett til å få tilbakebetalt hele kjøpsbeløpet inklusiv frakt innen 7 dager dersom du velger å heve kjøpet

Vi sender forsendelsene dine med sporingsnummeret for å holde oversikt over forsendelsen din. Du kan finne sporingsnummeret til pakken i bestillingsbekreftelsen.

Hvis du bestiller produktene våre og ikke henter forsendelsen uten å ha informert oss, må du dekke kr 300 KR i returkostnader.

 

Leveringskostnader:

Til nærmeste postkontor – 79 kroner

Dør til dør levering – 79 kroner

Gratis frakt på bestillinger over 1200 kroner

Normalt stopper postkontor produktforsendelsen hvis de ser at pakken er skadet. I dette tilfellet blir varene returnert og vi sender et nytt produkt. I dette tilfellet er leveringstiden lengre. Vi informerer deg om dette. Hvis produktet fortsatt har blitt levert med skadet emballasje eller selv produktet har blitt skadet, må du varsle oss umiddelbart.

 

Avbestilling av kjøp:

Hvis du vil kansellere eller endre bestillingen din, vennligst gi oss beskjed via e-post samme dag.

Varer sendes bare i Norge. Vi sender ikke til andre land.

Varer sendes i nøytral emballasje for å beskytte ditt privatliv.

Vi vil informere politiet om svindelforsøk

 

ANGRERETT OG RETUR

I henhold til forbrukerrettighetsloven har du rett til å sende inn en klage innen to år etter kjøpsdatoen. Retten til å klage gjelder produktfeil eller mangel. Hvis produktet ditt har mangler, gi oss beskjed om det så snart som mulig.

Du kan kontakte oss på e-post.

Vi ber deg returnere produktet til oss slik at vi kan inspisere det. Hvis klagen din er berettiget, dekker vi kostnadene for å returnere produktet til oss, og vi vil sende et nytt produkt som vil være det samme eller likt det du klaget på.

Retten til å klage er ugyldig hvis kunden har misbrukt produktet eller har unnlatt å oppfylle sine forpliktelser.

BYTTERETT

Ettersom vi selger intimprodukter er det ingen bytterett på våre produkter, dette er av helsemessige årsaker.

 

ANGRERETT

Alle kunder som handler på nettet har alltid rett til å returnere produktet innen 14 dager. Dette betyr at fra den dagen du mottar produktet, har du 14 dager til å varsle oss om at du har ombestemt deg eller å returnere produktene til oss innen samme periode.

Du kan sende varene tilbake uten noen forpliktelse i returperioden. Angrerettloven gjelder kun ved forbrukerkjøp. Angreretten kan ikke benyttes av firmaer eller andre som har handlet som ledd i næringsvirksomhet (jf. Angrerettloven § 5, punkt a). Returkostnadene betales av forbrukeren (jf. Angrerettloven § 24, første ledd). Ved retur vil pengene bli refundert innen 7 dager etter mottatt retur.

Du har ikke rett til å returnere intime produkter hvis emballasjen er skadet.

RETUR

Ved retur av produkter, skal produktene være pakket på en slik måte at de er beskyttet under transport. Vi anbefaler at du pakker produktene på samme måte som du fikk dem levert.

Retursendinger bør være sporbare.